Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος
Αντικείμενο συνεδρίου
Στις σύγχρονες κοινωνίες η ταυτότητα του τόπου αναπτύσσεται και αναδεικνύεται μέσα από τις τεχνικές του marketing και του branding του τόπου, διαμορφώνοντας συνθήκες ανάπτυξης και ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα. Η εικόνα ενός τόπου μπορεί να προσελκύσει νέους κατοίκους, τουρίστες και επενδυτές και να προκαλέσει αισθήματα τοπικής υπερηφάνειας στους κατοίκους.
Το αυξημένο παγκόσμιο ενδιαφέρον για τους τομείς του marketing και branding του τόπου, σε κάθε κλίμακα (συνοικία – προορισμός – πόλη – περιφέρεια – κράτος) δημιουργεί την ανάγκη επιστημονικής διερεύνησης του αντικειμένου. Με δεδομένο ότι και στην Ελλάδα η ανάγκη για τη διασαφήνιση των σχετικών όρων και την ανάπτυξη του επιστημονικού διαλόγου είναι εξίσου μεγάλη, μια ευρύτερη συνάντηση των επιστημόνων, των επαγγελματιών και των εκπρόσωπων φορέων που ασχολούνται με το αντικείμενο είναι επιτακτική.
Σκοπός του 1ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Marketing και Branding Τόπου είναι να οριοθετήσει το αντικείμενο και να δημιουργήσει συνθήκες διάλογου αλλά και συνεργασίας μεταξύ επιστημόνων, ειδικευμένων συμβούλων, δημιουργών και εκπρόσωπων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στην Ελλάδα.
Το Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και η πρωτοβουλία "Imagine the City" σε συνεργασία με φορείς και οργανισμούς, σας καλούν να συμβάλλετε στο σκοπό του Συνεδρίου και των παράλληλων εκδηλώσεων ως εισηγητές, εκθέτες ή ακροατές.
Κόστος Συμμετοχής
Σύνεδροι: |
140 Ευρώ (μέχρι τις 7 Μαρτίου) |
170 Ευρώ (μετά την 7 Μαρτίου) |
|
Φοιτητές / Άνεργοι |
50 Ευρώ |
Κεντρικοί θεματικοί άξονες
-
Το Marketing και Branding Τόπου ως εργαλεία στην ανάπτυξη των πόλεων και των περιφερειών: Στρατηγική ανάπτυξη της Ταυτότητας του Τόπου
-
Η κοινωνία των πολιτών στις διαδικασίες του Marketing και Branding Τόπου: Συμμετοχικός σχεδιασμός, συντονισμός εταίρων και επίλυση συγκρούσεων
-
Ο τοπικός πολιτισμός και τα φεστιβάλ ως στοιχεία της Προβολής της Ταυτότητας του Τόπου
-
Η σύνδεση της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης με την προβολή της ταυτότητας των προορισμών
-
Marketing και Branding Τόπου για την προσέλκυση επενδυτών και επιχειρήσεων
-
Η εφαρμογή και η αξιολόγηση του αποτελέσματος των διαδικασιών Marketing και Branding Τόπου
-
Η Eικόνα του Tόπου (αρχιτεκτονική, urban design, communication design, logo design)
-
Ερευνητικά εργαλεία και μέθοδοι αξιολόγησης στρατηγικών
-
Nation Branding: η διεθνής προβολή της Ελλάδας
-
Place e-marketing. Κοινωνική δικτύωση. Διεθνή δίκτυα
Τόπος και διαμονή
Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στο Κτίριο του Τμήματος Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΤΜΧΠΠΑ) στην είσοδο της πόλης από την Αθήνα (απέναντι από τα ΚΤΕΛ) στο Πεδίον Άρεως.
Πληροφορίες σχετικά με την πρόσβαση στην πόλη καθώς και με τη διαμονή σε ξενοδοχεία της πόλης θα δοθούν στην ιστοσελίδα του Συνεδρίου.
Γραμματεία Συνεδρίου
Εύα Ψαθά
τηλέφωνο: 24210-74494, φαξ: 24210-74381 email: info@placemarketing.gr
Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης, Πολυτεχνική Σχολή, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Πεδίον Άρεως, Βόλος 383 34.
Οργανωτική Επιτροπή
ΤΜΧΠΠΑ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
-
Αλέξιος Δέφνερ, Πρόεδρος
-
Εύα Ψαθά, Γραμματέας
-
Εύη Δραγοϊδου, Ταμίας
-
Νικόλας Καραχάλης
-
Νικολός Βογιαζίδης
-
Δώρα Παπαθεοχάρη
Imagine the City
-
Μαίρη Καρατζά
-
Στεφανία Ξυδιά
Επιστημονική Επιτροπή
-
Αλέξιος Δέφνερ, Αναπληρωτής Καθηγητής Πολεοδομίας και Ελεύθερου Χρόνου & Διευθυντής Εργαστηρίου Τουριστικού Σχεδιασμού, Έρευνας και Πολιτικής, ΤΜΧΠΠΑ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Πρόεδρος της Επιτροπής
-
Σοφία Αυγερινού-Κολώνια, Καθηγήτρια Μετασχηματισμών, Διαχείρισης της Πολιτιστικής Κληρονομιάς & Βιώσιμης Ανάπτυξης του Χώρου, Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο
-
Άσπα Γοσποδίνη, Καθηγήτρια Πολεοδομίας και Αστικού Σχεδιασμού, ΤΜΧΠΠΑ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
-
Ιωάννα Δούνια, Πρόεδρος Δ.Σ. του Συλλόγου Ελλήνων Μηχανικών Πολεοδομίας, Χωροταξίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης
-
Λυδία Δρακάκη-Σαπουνάκη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Τμήμα Οικονομικής και Περιφερειακής Ανάπτυξης, Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών
-
Μιχάλης Καβαράτζης, Λέκτορας Marketing, Ερευνητής Μάρκετινγκ Τόπων, Πανεπιστήμιο Λέστερ, Μεγάλη Βρετανία
-
Άρης Καλαντίδης, Διευθύνων Σύμβουλος In Polis, Βερολίνο, Γερμανία
-
Απόστολος Καλφόπουλος, Αρχιτέκτονας, Επιμελητής Εκθέσεων, Λέκτορας Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού και Εικαστικών Τεχνών, Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Διευθύνων του ΔΥΝΑΜΟ project-space
-
Μαίρη Καρατζά, Διευθύνων Σύμβουλος theSwitch place identity / Imagine the City
-
Νικόλας Καραχάλης, Εξωτερικός Διδάσκων & Μέλος Εργαστηρίου Τουριστικού Σχεδιασμού, Έρευνας και Πολιτικής, ΤΜΧΠΠΑ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας / Μέλος ΣΕΠ Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου
-
Θεόδωρος Μεταξάς, Λέκτορας Οικονομικής Ανάπτυξης, Τμήμα Οικονομικών Επιστημών, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
-
Κωστής Μοχιανάκης, www.citybranding.gr, Δήμος Ηρακλείου Κρήτης
-
Βασίλης Μπουρδάκης, Αναπληρωτής Καθηγητής Αρχιτεκτονικής Σύνθεσης και Τεχνικών Χωρικών Αναπαραστάσεων, ΤμήμαΑρχιτεκτόνων, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
-
Ανδρέας Παπαθεοδώρου, Αναπληρωτής Καθηγητής Βιομηχανικής και Χωρικής Οικονομικής με έμφαση στον Τουρισμό, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Πανεπιστήμιο Αιγαίου
-
Γιώργος Παπακωνσταντίνου, Αναπληρωτής Καθηγητής Εισαγωγής στην Αρχιτεκτονική και Τεχνολογιών Αναπαραστάσεων, Τμήμα Αρχιτεκτόνων, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
-
Άρης Σαπουνάκης, Επίκουρος Καθηγητής Αρχιτεκτονικής και Αστικής Σύνθεσης, ΤΜΧΠΠΑ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
-
Βασίλης Σγουρής, Διευθυντής Αναπτυξιακής Εταιρείας Βόλου (ΑΝ.Ε.ΒΟ.), Δήμος Βόλου
-
Κώστας Σερράος, Αναπληρωτής Καθηγητής Αστικού Σχεδιασμού, Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο
-
Μάρκος Τσόγκας, Λέκτορας Διεθνούς Marketing, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, Πανεπιστήμιο Πειραιά
-
Παναγιώτης Χουντάλας, Διδάκτορας Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, Πανεπιστήμιο Πειραιά
Σχολιάστε!