Αντικείμενο συνεδρίου
Ολοένα και περισσότερες πόλεις διεθνώς επιχειρούν να βελτιώσουν την εικόνα και την φήμη τους με βάση τις πρακτικές του marketing και branding του τόπου. Ζητούμενο είναι η προσέλκυση νέων κατοίκων, τουριστών και επενδυτών και η πρόκληση αισθήματος τοπικής υπερηφάνειας στους κατοίκους. Η τάση αυτή συνοδεύεται από την αναζήτηση ενός θεωρητικού πλαισίου, καθώς και μεθοδολογικών εργαλείων, για το σχεδιασμό και την αξιολόγηση της εφαρμογής των αντίστοιχων στρατηγικών, προκαλώντας μία ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα επιστημονική συζήτηση.
Στην Ελλάδα οι υπεύθυνοι των πόλεων αναζητούν τρόπους ώστε να βελτιώσουν τον τρόπο προβολής τους. Το Μάρτιο του 2012 οργανώθηκε στο Βόλο το 1ο Συνέδριο Marketing και Branding του Τόπου με μεγάλη επιτυχία και με ιδιαίτερα θετικό αντίκτυπο. Το 2ο Συνέδριο φιλοδοξεί να συνεχίσει τη προσπάθεια, προσκαλώντας ειδικούς επιστήμονες, στελέχη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και επαγγελματίες να παρουσιάσουν την εμπειρία τους στο αντικείμενο.
Το Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και ο Δήμος Λαρισαίων σε συνεργασία με φορείς και οργανισμούς της πόλης, σας καλούν να συμβάλετε στο Συνέδριο και τις παράλληλες εκδηλώσεις ως εισηγητές, εκθέτες ή ακροατές.
Υποβολή περιλήψεων
Οι εισηγήσεις από ερευνητές, μελετητές, φοιτητές, υποψήφιους διδάκτορες, επαγγελματίες, συμβούλους, εκπροσώπους της Τοπικής και Δημόσιας Διοίκησης κ.ά. θα πρέπει να εντάσσονται στο γενικό θέμα του συνεδρίου. Οι εισηγήσεις θα αναφέρονται σε θεωρητικά ζητήματα, εμπειρικές εργασίες, έρευνες πεδίου, ειδικές δράσεις, μελέτες περιπτώσεων, καμπάνιες προβολής κ.ά. που μπορούν να προσφέρουν νέες ιδέες και βέλτιστες πρακτικές. Οι εισηγήσεις καλό είναι να εστιάζουν σε έναν (ή περισσότερους) από τους κεντρικούς θεματικούς άξονες και δεν θα πρέπει να έχουν το χαρακτήρα διαφήμισης εταιρικών υπηρεσιών.
Η περίληψη μπορεί να υποβληθεί στα ελληνικά ή στα αγγλικά. Η έκταση του καθαρού κειμένου της περίληψης θα πρέπει να είναι από 250 έως 350 λέξεις, σύμφωνα με τις προδιαγραφές συγγραφής, που υπάρχουν στον ιστότοπο του συνεδρίου.
Κρίσιμες ημερομηνίες
-
Έναρξη υποβολής περιλήψεων (στα ελληνικά ή τα αγγλικά): 04/11/2016
-
Προθεσμία υποβολής περιλήψεων (στα ελληνικά ή τα αγγλικά): 05/12/2016
-
Κοινοποίηση απόφασης αποδοχής περιλήψεων (στα ελληνικά ή τα αγγλικά): 16/01/2017
-
Προθεσμία υποβολής διορθωμένων περιλήψεων και/ή πλήρων κειμένων για τα πρακτικά του συνεδρίου (στα ελληνικά ή τα αγγλικά): 20/02/2017
Κεντρικοί θεματικοί άξονες
-
Το Marketing και Branding Τόπου ως εργαλεία στην ανάπτυξη των πόλεων και των περιφερειών
-
Ο ρόλος της κοινωνίας των πολιτών στις διαδικασίες του Marketing και Branding Τόπου: Συμμετοχικός σχεδιασμός, συντονισμός εταίρων και επίλυση συγκρούσεων
-
Η πολιτιστική κληρονομιά, η δημιουργικότητα και οι πολιτιστικοί φορείς ως στοιχείο Προβολής της Ταυτότητας του Τόπου
-
Οι επιδράσεις της διοργάνωσης φεστιβάλ και ειδικών γεγονότων στην εικόνα της πόλης
-
Διαχείριση και προβολή προορισμού στο πλαίσιο της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης
-
Marketing και Branding Τόπου για την προσέλκυση επενδυτών και επιχειρήσεων
-
Η εφαρμογή και η αξιολόγηση του αποτελέσματος των διαδικασιών Marketing και Branding Τόπου
-
Η Eικόνα του Tόπου (αρχιτεκτονική, urban design, communication design, logo design)
-
Ερευνητικά εργαλεία και μέθοδοι αξιολόγησης στρατηγικών
-
Nation Branding και Διεθνής Διπλωματία
-
Place e-marketing. Κοινωνική δικτύωση. Διεθνή δίκτυα
-
Τοπίο και ταυτότητα
-
Η εικόνα και η ταυτότητα των ελληνικών πόλεων
Επικοινωνία
Γραμματεια Συνεδριου: Γεωργία Λάλου, Σωτηρία Κατσαφάδου
Email: info@placemarketing2.gr
Τηλ: 2421074494
Φαξ: 2421074381
Διευθυνση: Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης, Πολυτεχνική Σχολή, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Πεδίον Άρεως, Βόλος 38334
Σχολιάστε!