Τέταρτο Ετήσιο Συνέδριο του International Place Branding Association (IPBA)
Συνδιοργάνωση Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος
Βόλος: 27-29 Νοεμβρίου 2019
Χώρος Διεξαγωγής: Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης
Διδακτορική Συνάντηση (Colloquium): Τετάρτη 27 Νοεμβρίου
Κεντρικό Συνέδριο: Πέμπτη – Παρασκευή 28-29 Νοεμβρίου
Η Διεθνής Ένωση Branding Τόπου (International Place Branding Association – IPBA) προσκαλεί ερευνητικές εργασίες, εργασίες για τη συνάντηση των διδακτορικών διατριβών, μελέτες περιπτώσεων και καλλιτεχνικές δημιουργίες για το Τέταρτο Συνέδριο που θα πραγματοποιηθεί στο Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης, στο Βόλο, από την Τετάρτη 27 έως την Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2019. Το συνέδριο βασίζεται στη συλλογική επιτυχία των πρώτων τριών συνεδρίων του IPBA (Λονδίνο 2016, Σουόνσι 2017 και Μακάο 2018) και των προηγούμενων Διεθνών Συναντήσεων για τη Διαχείριση Branding Τόπου (Λονδίνο και Αόστα), των Διεθνών Συνεδρίων για Branding και Marketing Προορισμού (IFT Μακάο, Πανεπιστήμιο της Νότιας Καρολίνας και Σουόνσι), των Συμποσίων Branding Πόλης (Στοκχόλμη και Πεκίνο), των Συμποσίων της Κέρκυρας για τα Θέματα Διαχείρισης & Μάρκετινγκ Τόπου και τη Διάσκεψη Κορυφής του Poznan Best Place.
ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ
Το συνέδριο στοχεύει να φέρει σε επαφή ερευνητές, επαγγελματίες και φοιτητές του branding τόπου και των συναφών πεδίων (branding πόλης, branding χώρας, branding προορισμού, δημόσια διπλωματία). Αποτελεί το κύριο μέσο προώθησης των στόχων του IPBA και περιλαμβάνει τη δημιουργία ενός φόρουμ για την ανταλλαγή ιδεών γύρω από τη θεωρία και την πρακτική του branding τόπου, τη διασύνδεση των μελών της διεθνούς κοινότητας branding τόπου και τη συνάντηση ακαδημαϊκών και επαγγελματιών για την προώθηση της εξάσκησης του επαγγέλματος.
Το συνέδριο θα συγκεντρώσει ειδικούς του branding τόπου από την ακαδημαϊκή και ερευνητική κοινότητα, τον επαγγελματικό τομέα και τον τομέα της τοπικής και δημόσιας διοίκησης για μια γόνιμη συζήτηση γύρω από το ελκυστικό σημείο τομής του μάρκετινγκ, του τουρισμού, της οικονομικής ανάπτυξης, της διοργάνωσης ειδικών γεγονότων, της διαχείρισης της κληρονομιάς, του χωρικού σχεδιασμού, της δημόσιας διπλωματίας και της ανθρωπογεωγραφίας. Θα προσφερθούν ειδικές ευκαιρίες δικτύωσης.
Καλούμε τους ερευνητές και τους επαγγελματίες να υποβάλουν περιλήψεις και μελέτες περιπτώσεων για το πρόγραμμα του συνεδρίου˙ υποψήφιους διδάκτορες να υποβάλουν περιλήψεις για εισηγήσεις ή posters για την ειδική συνάντηση (colloquium) των διδακτορικών φοιτητών˙ και ακαδημαϊκούς, ερευνητές, επαγγελματίες, φοιτητές και καλλιτέχνες να υποβάλουν καλλιτεχνικές δημιουργίες εμπνευσμένες από το Branding Τόπου, για παρουσίαση στην ειδική εκδήλωση ‘IPBA Art Gallery’.
Περισσότερες πληροφορίες
Ιστοσελίδα συνεδρίου: http://www.placemarketingbranding.gr
Ιστοσελίδα IPBA: www.placebranding.org
Facebook: www.facebook.com/IPBApage/
Εκδηλώστε την πρόθεσή σας να συμμετέχετε στο συνέδριο: https://www.facebook.com/events/2442801219125833/
Twitter: www.twitter.com/IPBA_Conf